Taithí an Chustaiméara

 
 

Eolas Cúrsa

Tá sé mar aidhm ag an gcúrsa tuiscint a thabhairt don fhoghlaimeoir ar luach an disciplín seirbhíse custaiméara chomh maith le heolas agus scileanna chun seirbhís éifeachtach a sholáthar do chustaiméirí laistigh de thimpeallacht oibre, sóisialta nó deonach, ag feidhmiú go neamhspleách nó mar chuid d’fhoireann.

Clúdóidh an cúrsa seo na hábhair seo a leanas:

  • ról na seirbhíse do chustaiméirí in éifeachtacht eagraíochtúil

  • ról agus freagrachtaí ionadaí eagraíochta agus oibriú go héifeachtach mar chuid d’fhoireann

  • an raon scileanna briathartha agus neamhbhriathartha chun freastal ar riachtanais chustaiméirí, chun déileáil le gearáin ó chustaiméirí agus chun cúram custaiméirí maith a sholáthar

  • feasacht ar reachtaíocht um chosaint tomhaltóirí, meas a bheith agat ar chearta gach custaiméara beag beann ar inscne, stádas pósta, stádas teaghlaigh, claonadh gnéasach, reiligiún, aois, míchumas, cine

Príomhfhaisnéis

Comhpháirt QQI Leibhéal 5 Teastas i Seirbhís do Chustaiméirí (5N0972)

Fad: 10 seachtaine
Seachadadh: Foghlaim chumaisc 2 uair sa tseachtain
Deireadh Fómhair 2024 – Nollaig 2024

Nóta: Braitheann tosú gach cúrsa ar líon dóthanach mac léinn a chlárú.